Änglabilder

Satt igår och kollade igenom bilder på finaste Bängla. Blev så sjukt ridsugen, det är synd att mina jobbtider inte är kompatibla med mitt liv just nu ;( Förhoppningsvis ändras detta inom kort få jag flyttar henne närmre Mjölby på lördag. Då minsann ska vi sätta igång med träning på allvar!

För hundarna är det just nu chill, det är så varmt att träning på dagstid bara är att glömma och på kvällen är jag ju skitslut. Blir en promenad idag. Imorgon ska vi dock hem till mor och då blir det förmodligen varsitt spår, skulle va kul att gå anlagsprov med både Nikko o Vanja till hösten. Vanja behöver dock träna myyycket men har en så naturlig fallenhet att det inte borde vara speciellt svårt. Får ta tag i det helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback