OjO

Dagarna går helt sjukt fort och om fyra dagar är det jul. Har inte varit i stallet på ett bra tag men idag ska jag minsann masa mig dit, ska bara sova lite först... Somnade typ 23 och gick upp 2.45, lagom mycket sömn o ja. Ska bara jobba 7 låååånga timmar sedan väntar bingen. Har fått erbjudande om att få inneboende i lägenheten medan jag pluggar, vet inte riktigt hur jag ska göra eftersom jag gärna skulle vilja bo där själv, absolut på helgerna. Känns dessutom som att jag har börjat känna mig själv rätt väl och vet att jag behöver vara ensam ibland. Samtidigt som det vore skönt att få avlastning ekonomiskt. Tufft dedär.
Nåväl pållen fåt flytta i alla fall så hon hamnar halvvägs mellan föräldrarna och mig. Det blir nog bra. Ridhus på ridavstånd tihihiih <3

Nej men jag hoppas på det bästa med allt nu. Kommer säkert bli knapert att jobba och plugga samtidigt men hey, jag måste ha money. Om jag nu ska ha lägenheten kvar. men jag ääälskar ju den lägenheten :c oh.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback