n

Igår glömde jag bort pållen hehe, kom på vid 19 att jag borde åka dit så jag fick allt kravla mig ur soffan. Red varken då eller idag, imorgon ska jag försöka ut en sväng om jag kommer iväg hyfsat, ska jobba typ länge imorgon. Börjar 16 och slutar 03.40ish. Idag slutar jag 24, wihu!

En positiv grej är att jag förmodligen kommit in på Uddetorp! Har inte fått det bekräftat men kommunen har godokänt att betala och skolan säger det finns platser kvar. Hoppas! Har även hört med jobbet och jag kan få tjänstledigt. Jag tänkte först ha kvar lägenheten men tror jag säger upp den och så får jag väl skaffa mig en annan när jag flyttar tillbaka, om jag flyttar tillbaka. Vet ju inte alls vart jag hamnar! Kanske märker jag att djurskötare inte alls är något för mig och då är det ju bara strunta i. I maj går jag upp på full lön dessutom, och som djurskötare får man knappt något... Åh så svårt :(

Det är i alla fall senare problem, mycket senare! Nu ska jag fokusera på att gå den utbildningen och skiter det sig så har jag i alla fall testat, livet är för kort för att inte chansa liksom.

Hundarna har också haft det supertråkigt nu ett tag, usch :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback