Motivation

Vart har min motivation tagit vägen? Den tog verkligen sitt pick och pack och drog. Det är säkert ungefär en månad sedan jag red ordentligt. Jag borde ut och plumsa i snön och ha kul med pållen men nej, det bara lockar inte. Har inga mål, inget att satsa på och vädret är prutt så det är svårt att rida något seriöst. Nej det får nog bli en vintervila för damen nu tills hon fått ordentliga skor. Å andra sidan tror jag inte det är skorna det hänger på utan min motivation. Så det blir väl en vintervila tills jag känner att stallet innebär något annat än krav, krav och mer krav. Dessutom vet jag ännu inte hur det ser ut med utbildningar osv framöver, får helt enkelt vänta ut det.

Har varit i Skara över helgen och igår kom Lina och vi vat iväg på bio. Helt underbart och Nikko var så lycklig att han höll på att krypa ur skinnet när Akka kom. I alla fall så ska vi iväg och hämta Gielas och sen ska Lina följa med till stallet och klappa på pållen. Ikväll får jag en ny säng wiiie!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback