m

Igår red jag! För första gången på väldigt länge... Det var inte så kul... hehe. Nej men allvarligt, bara skrittade runt på banan och ställde och böjde lite men hade ingen motivation alls att göra något mer. Den är bara borta! Puts väck! Alltså jag tycker absolut inte det är jobbigt att åka till stallet och mocka och grejja, det är bara rida som är tråkigt. Har varit så helt äckligt länge, har bara ingen lust. Rida ut är jättejobbigt och rida på banan är supertråkigt. Kaaaanske att det blir bättre när det blir vår igen, vad vet jag? Vill inte hon tappar för mycket heller ju.. Åh :(

Fick reda på igår att jag kom in på en av utbildningarna, dock inte den jag allra helst ville in på. Får förhoppningsvis svar snart. Det är dock inte säkert att jag får tjänstledigt och då blir det inget i alla fall. Idag är jag supertrött men har inte riktigt någon säng hemma, kanske kan chilla i soffan någon timme när jag kommer hem. Jobbar hela denna vecka, nästa lediga dag är nästa onsdag. ohyeh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback