Kirrat o klart

Börjar Vreta i januari. Sjukt nervöst men blir nog kul ändå! Eventuellt kommer Ängla få flytta också. Kommer nämligen bo kvar i Mjölby och jobba ibland men mån-tors när jag går i skolan kommer jag bo hos mor och far eftersom det är bättre för hundarna. Sjukt smidigt. Hade självklart varit roligare att bo i Skara och läsa utbildningen där men det blev bara för knöligt och den på Vreta var så mycket mer! Man läser så mycket mer om maskiner och odling osv så jag tror det är mycket mer givande för mig.

Hursom, eftersom jag kommer bo halvtid hos mor och far och halvtid i Mjölby vill jag ha något mittemellan, och då är västra harg fel håll. Hade varit najs att flytta till Skara dock med tanke på alla westerntävlingar som går där... men desto fler hundtävlingar går här ju... hmm nåväl, det blir nog bra. Börjar första veckan med att pilla både på traktorer och djur! Sjukt najs :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback