Julklapp, till moi!

Eftersom jag är så less på allt idag och dessutom har en hund som käkat upp mina ridskor så passar det väl egentligen rätt bra att beställa hem ett par tretorn advance. De ska tydligen vara helt fruktansvärt bra så vi får väl se. Jag har ju alltid haft svårt för ridstövlar men har bara haft ett par väldigt stela och dåliga så nåja, nu testar jag. Dessutom var de på halva priset och hur snygga som helst tihi!

Nu kanske jag kan pressa mitt lata arsle i sadeln och försöka komma igång med hoppningen lite! Överhuvudtaget rida i min nya sadel som hag skaffat och suttit i typ två gånger hehe. Men det blir också de sista pengar jag spenderar, sen ska det pluggas och hålla i stålarna.

hihihihi så fiiinaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback