Coral

Igår mådde jag sjukt dåligt i migrän, blev dock lite bättre efter att ha varit i stallet hela dagen så jag fixade lite i lägenheten på kvällen. Passade även på att bleka håret då det blivit sådär äckelbrunt som det blir när den röda färgen försvinner. Så tog jag färger jag köpt från shock, nån extreme grej som jag inte minns vad den hette och när den inte räckte till hela håret tog jag coral red också. Svinsnyggt tycker jag hehe synd att det tvättas ur typ direkt bara :(

Är snökaos idag, självklart har mina tåg klarat sig men ska ju till Skara och Skara vinterland sen så får väl hoppas att tågen går överhuvud. Övervägde att åka i uniformen men blir jobbigt att släpa på så blir nog normala kläder och betala för sig istället. Ska väl iofs ha Oven på mig hmm.. Beslutsångest. Kunde dessutom inte somna förrns 1 eftersom grannen hade tvn helt äckligt högt. Så fick sova ungefär 3 timmar..... gAh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback