taskigt läge

Nu är det som så att jag återigen blivit askass på uppdatering, ber ödmjukast om ursäkt. Kom nyss hem från da pub, kom inte många människor alls så var väl lite trist kanske.

Hänt mycket och lite på sistone, klarade statistiken, fått en ny häst, avslutat kurser och börjat nya. Ja, nu är det rätt chill faktiskt, hyfsat okej. Ska på intervju för ett sommarjobb på fredag, hoppas det går bra. Detta innbär då att jag åker hem imorgon, spenderar en natt i Mjölby, ytterligare en i Nykil för att sedan spendera en i Stockholm (av alla ställen) innan jag far direkt hem till Skara. Jobbigast är faktiskt att lämna hunden, men Lina har lovat att ta hand om honom vilket jag tror hon gör bra, men kommer ändå kännas tomt...

Ska på min allra första sittning i slutet av april, tihi.

Var iväg till banan i Uddetorp idag och red lite, kort summering;  Ängla är en väldigt fin häst. Imorgon blir det ridning med Lina, men först upp vid 7 för att gå till skolan en sväng, härliga liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback