Snyggaste avramlingen evvaaaah

Skulle ut o rida en liten runda i skogen tänkte jag, och skulle testa att rida barbacka men det skulle jag ju aldrig gjort.. Det blåste en hel del men det gick bra ändå, tills hon började bråka och sprnga i sidleds och inte vilja gå rakt fram på vägen, när vi väl kom in i skogen så såg hon ett jätteläskigt spöke och vände 180 grader medan jag fortsatte framåt. Gick hyfsat bra ändå, jag tänkte bara att "shit, nu ramlar jag av" sedan landade jag på axeln och ryggen, hästen lyckades trampa mig mitt på höger vad dock. Skitbra med westerntyglar i det fallet! Även om jag ramlade av och snurrade ett varv så höll jag fortfarande i en tygel, inte för att jag tror hon skulle sprungit hem men jag höll ändå fortfarande tag i den när smärtan kom krypande haha. Gick hela vägen hem för hittade ingenstans att sitta upp och ville hålla igång benet.

Såhär några timmar efteråt gör det sjukt ont och är ganska så hårt, vi får se hur det känns imorgon men jag tror det blir en ridtur ändå, dock med sadel haha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback