Pluggeliplugg

Jahapp, nu är Ella tillbakalämnad, det gjorde ont i hjärtat att lämna henne, speciellt eftersom hennes framtid är så oviss.. Men hon kände i alla flal igen sig och verkade glad över att få träffa sitt föl så det blev nog bra trots allt. Jag kan dock inte sluta tänka på vilken fin häst hon kunnat bli, men när jag har pengar och jobb osv sen så kommer jag nog skaffa mig en travare igen.

På tisdag kommer ju Ängla som visserligen inte är en travare men lika fin ändå! Ska bli mysigt att ha en häst man kan rida på och framförallt lita på.

Nu sitter jag med sista frågan på 3-nivå, den är faktiskt väldigt intressant och handlar om skrittmaskiner. Ikväll ska vi kolla lite på melodifestivalen och käka tacos och imorgon bitti drar jag hemåt igen får arbetsintervjuer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback