Man blir så hemmablind

Ja det är sant.

Jag är egentligen klar med tentan ifall jag kan sänka kraven på mig själv, vilket jag inte kan. Texten måste finputsas och helst ska jag hinna skriva för fyra och femma imorgon också, men eftersom förmiddagen spenderas på ett tåg och resten hemma i skogen så tror jag vad jag vill om den planen. Jag har i alla fall skrivit så jag klarar mig nu vilket kan klassas som ganska awesum.

Kollade melodifestivalen, vissa låtar var väldigt speciella, tänk om vi hade skickat Mirakel? Hade seriöst varit jätteroligt, speciellt om de äversatt den till engelska. Tänk er; en skåning som försöker prata engelska. Ingen skulle fatta, förutom skåningarna då. Dessutom såg det ut som om de missat att smeta brunkräm på hans öron, dåligt.

Nu; sova.



Eftersom jag ville pryda min blogg med en bild också fick det bli den enda jag har på datorn tihi. Jag tycker om min nya dator, den är ganska snabb. tack bror!

Edit; Nikko har ätit älgben, får springa med honom varannan timme inatt, yay!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback