Ellas hemfärd

Jag har lite jättebra samvete för att jag uppdaterar här typ jämt, japp!

Idag är dagen då Ella kommer åka hem. Jag vet att jag lovade att kämpa, att jag lovade att jag skulle skapa en fin ridhäst av henne. Faktiskt så vet jag inte riktigt vad som hände heller... Frida ville ha ut sin häst på foder och jag kunde ha den tills det är dags för examen, Ella hade jag ju varit tvungen att köpa efter sommaren (eller få...). Så då blev det så att Ella får åka hem och jag tar Fridas häst. Så kan jag skaffa mig min drömtravare efter skolan. Jag är säker på att Ella hade blivit en jättefin ridhäst och jag hade kunnat lägga ner den tiden på henne, men hade jag inte tänkt köpa loss henne känns det meningslöst. Det är bestämt i alla fall och om cirka tre timmar så far hon hem. Eller jag får väl skjutsa henne hem.

För övrigt sitter jag i hemtentan, så HERRÅ.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback