bu

So I update this almost every single day for you
I begin to hate you for your face not just the things you do.


Flytten har gått bra, det ser fortfarande hemskt ut i lägenheten men det blir nog bättre snart. Denna veckan har varit ganska hemsk, har sovit ungefär 5 timmar/natt och skola hela dagarna samt statistiktenta. Tror att tentan gick bra dock, kändes helt okej så hoppas att jag slipper ännu en omtenta. Nästa vecka blir det hemtenta för hela slanten men det är ju lite mer chill i  alla fall.

En tjej var och provade rida lite på Ella igår, Ella var som Ella är mest när Ella är värst och det var väl inte så kul, men såg inte så hemskt ut så jag tror att jag fjollar för mycket med henne bara, ska ta tag i mig själv. Hade lite funderingar på att ta Fridas fina westernridna häst på foder men jag tror jag kommer ångra mig, tror att Ella kan bli väldigt fin med omtanke, kärlek och massa träning.

Var och tog bort stygnen ur missens mage idag, hon hade fått en infektion så måste ha tratt och käka medicin några dagar, hon hatar sitt liv. Surt att jag drar hem idag med då och lämnar henne här :/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback