Wordpress.

Wordpress är faktiskt grymt mycket bättre har jag kommit fram till. Mest för att den typ är barnsäker så att till o med jag klarar av att få den att se hyfsad ut, till skillnad från denna blogg... hua..

Den mesta av uppdateringen finns där i alla fall!

Http://lapsken.wordpress.com   Så ingen missar va.

Igår red jag i alla fall! Skulle egentligen bara ut till hagen för att kolla till henne för var övertygad om att skon skulle ha trillat av men den satt på så jag slängde på henne grejjorna och red lite på banan, hon var jätteduktig precis som vanligt!
Satsade mest på att få henne i en lugn och fin trav och väldigt mycket galopparbete på volterna för att försöka få henne att chilla ner lite och börja arbeta, det gick finemang.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback