Träning

Igår blev det träning med pållan efter mycket om och men. Hon hade lyckats trampa skon helt åt pipsvängen, vet inte hur hon lyckades.. Men vi lyckades pilla bort två sömmar som stod rakt upp så den sitter bara med 2 söm längst upp, den satt säkert på typ 2 minuter efter hon fick gå ut i hagen..

Träningen gick bra i alla fall, är väl inte helt van vid henne än konstigt nog för jag blir fortfarande förvånad över att hon gör vad jag ber henne om och dessutom gör det hyfsat snyggt ;P Vi hade dock lite problem med att jag inte kan räta upp mig i galoppen för då tror hon att hon ska stanna, och när jag ska göra skänkelvikning så gör hon sidepass. Men hon verkar faktiskt trivas bättre med att ha lite stöd i munnen, även att det inte är speciellt hårt jag håller. Mest for show liksom ;)

Nu har jag träningsvärk :(

Har fortfarande inga ridbilder så får en annan!



Hade ingen grimma så då blev det liksom sådär!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback