Hästskor

Lyckades få tag på hovslagare och fick en tid nästa vecka, får väl se om skon håller sig på, tant klagar nog inte över semester i alla fall...

Han verkade nästan tycka jag var dum när jag bad om extra tjocka skor men är det verkligen så dumt? Han menade på att de skorna är bara 2 mm tjockare så det är skitsamma. När Ängla kom till mig var hennes skor nästan helt nedslitna, v. 7 fanns det knappt någon sko kvar. Så jag tycker det inte är en jättedålig idé, dessa skor har i alla fall hållt sig i 8 veckor. Funderade på att ta av helt bak och låta henne då barfota bak, eller i alla fall sätta "vanliga" skor där men ska prata med honom och se vad han säger. Han verkade ju lite negativ till platådojor så vi får väl se..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback