Ängla

Just nu så är det Änglastiljte. Det verkar som att all min energi försvinner med jobbet, för seriöst jobbet tar typ all tid och är megastressigt. Fick magsår ett par dagar sedan just på grund av detta. Grattis liksom :( Jag är självklart jätteglad att jag har ett jobb och i och med att jag börjar bli mer säker i det så blir det lättare och jag slutar stressa runt som en liten räka, men början har varit tuff.

Nu känns det dock bättre och mot magsåret har jag fått medicin. Det är bara tant som får gå i hagen och skrutta så länge. Inte för att jag tror hon klagar speciellt mycket! Hon tycker nog att livet är rätt gött ;) Men liksom jobbar man 12-21 så orkar man inte ut sen, och man hinner ju typ inte rida? Som tur är har jag en tjej som hjälper mig och rider när jag inte kan, guld värt! Så hon får ändå röra på sig även om jag inte är där :)

Får se om jag orkar ut en sväng imorgon kanske, så kanske det blir en liten tur på banan :)

Så länge slänger jag upp en bild på pållen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback