WoW

Jag har återupptäckt min gamla kärlek till WoW nu när jag sitter och inte gör någonting. Dock har jag inte spelat så länge, typ sporadiskt ett halvår typ innan jag tröttnade och slutade för jag kunde aldrig hålla mig till en gubbe och levla på den. Så bestämde jag mig för att spela lite nu när jag har massa tid över och går in och kollar, då har jag typ 10 stycken små gubbar och alla ligger runt lvl 10, sen har jag tröttnat haha X)

Så nu skaffade jag en, som jag ska spela på. Warlock för det har jag inte haft någon innan. Och denna fina ska jag inte överge.


Där är min söta lilla vän med en fin hatt sittandes på en jättefladdermus, väldigt logiskt va?

Jag har huvudvärk nästan jämt nu för tiden, har kollat synen men starkare linser hjälper inte, då blir det värre och inte svagare heller (även att de är bättre än de starka). Blir till att ringa läkaren på måndag och göra någon slags undersökning :( Hjelp
Kommentarer
Postat av: Emeli

Wow är asnice :D

2012-01-27 @ 14:32:54
URL: http://tillhast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback