Packelipack.

Caroline lånade bella Ella en sväng idag, tydligen hade det gått bra, hon hade stannat lite i början men sen hade hon bara flugit iväg för allt istället. Knäpphäst, varför kan jag inte ha en pålle som är lugn och snäll? Det vore ju trevligt.

By the way vill jag verkligen ha tillbaka sommaren! Jag hoppas att det blir en fin sommar och att snön försvinner snart och det blir alldeles lagom varmt! Jag vet att vi haft sbö i typ vaddå, två dar? Men det är ändå för mycket, BORT MED DEN! Ska skaffa anläggningskort på Uddetorp i februari, så kan jag gå dit med henne, rida ultraseriöst i ridhuset och sen leda hem igen, haha ja men så fjollig är jag, hatar hästar som stegrar och sticker. Ändå vill jag ha henne? Ja jag har väl fäst mig I guess.

Jag längtar i alla fall tills jag känner mig tillräckligt säker för att våga rida. Den senaste tiden har jag spenderat ovanligt mycket tid vid datorn också, visst det är kul men börjar få ont i rumpan nu :( Har i alla fall packat hela 3 kartonger nu! wei! Känner inte sån enorm ångest över att lämna lägenheten heller, det kan nog bli bra med den nya också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback