hesttecke!

Det tog mig ungefär 3 månader men nu, efter att ha tittat på Ellas fula bogskav, så beställde jag mig ett övergångstäcke från Börjes, det billigaste jag kunde hitta. Alltså jag fick ju bara med ett regntäcke (som har gått sönder, suck) och ett vintertäcke, men vintertäcket är astjockt, skulle gissa på över 300 gram och regntäcke är lite för klent för henne nu. Hon har ju det bruna som jag egentligen köpte till Krabat men det sitter lite tajt över bogen så hon har fått sånna äckliga skav nu, inte så äckliga kanske men ingen päls där i alla fall :( Hon behöver nog en storlek större dessutom så beställde i 155, kommer säkerligen bli för stort istället.




Jag som har så fruktansvärt svårt för att välja saker också haha. Tycker seriöst att det mesta är fult och jag kan typ spy på alla gröna och blåa och beiga täcken som finns, visst det spelar väl egentligen ingen större roll men lite färg gör ju ingeting :( Detta tyckte jag faktiskt var ganska ok, och det kostade bara 400. Så när det går sönder (vilket mitt dyra täcke faktiskt också gjorde efter 3 dar) så kommer jag inte gråta blod.

Långa utlägg bara för ett täckesval. Köpte mig ett bogskydd med, kostade typ 100 spänn och så slipper jag sno Elins hehehehehehe

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback