Flytteliflytt.

Why the spammin'?

Sitter i skolan och väntar. Ska leta artiklar till PBLen och göra andra viktiga saker, sedan jobba en timme i bibblan (faktiskt hela 120 kronor!). Sedan får vi se, måste nog hem och rasta hundarna en kortis innan jag springer bort till Elins hem för att mata hennes djur.

Det har blivit så jobbigt att gå med hundarna, Nikko gör utfall mot andra hundar men han går liksom bara ut i kopplets längd och sen hoppar han upp och ner och skäller. Akka däremot... Hon ska attackera den andra hunden och verkligen DRAR och hon är dessutom en stor hund.. Do the math, där står jag med två halvvilda hundar som skäller, på en isgata, och den största hunden drar så mycket hon orkar.. Nej det slutar inte bra för min del. Men det är bara tills på onsdag sedan kommer Lina hem, då kanske man får sova igen med hehe

Har även försökt få tag på min optiker för att diskutera ögonen, Linserna hjälper inte riktigt och jag har fortfarande en grym huvudvärk.

Complain moment over, tillbaka till studierna.




Detta är en bild på en mask som lever i gyttjan i din närmsta sjö. Mumsigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback