Like a thorn in my side the size of a Cadillac

Jag skulle egentligen varit superseriös och ridit Ella superbra i ridhuset idag men det gick inte så bra. Gick upp vid 05.30 o kom hem vid 12, gick en sväng med Nikko och slocknade en liten stund, sedan pluggeliplugg, förutom promenaden med hunden då. Det är såntdär taskigt väder i Skara idag när det blåser och regnar så man tror man ska blåsa bort så Nikko gick med öronen bakåt hela vägen och hatade mig hehe

Plugget har dessutom gått trögt och jag är jättestressad för det, hoppas jag klarar tentan.. I helgen blir det ju flytt och sådär, och mitt bredband lär inte hänga med i första taget som det ser ut. Jaja.

Imorgon är det Eurohorse och kanske eventuellt lite koll på tävlingarna, ska ju driva runt där hela dagen så lite tid lär jag ju ha över =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback