Eurohorse och vet besök.

Igår var det Eurohorse hela dagen, verkligen. Åkte sju och kom hem typ tio. Fixade montern och sedan drev jag mest runt en del på mässan. Lyckades köpa på mig två fyr-pack lindor, en repgrimma samt arbetsrep, ett asfult regntäcke (men kostade bara 250) benskydd samt ett asfint turkost schabrak, det också dyrt såklart men ändå! Kollade lite på morgondagens vinnare och några shower. Sedan for vi hem och jag gick och lade mig direkt vilket behövdes.

Idag var jag med Elin till veterinären när hon skulle ge Pärla vaccination och kolla hälta. Var lite sådär lätt obehgligt att vara där och se Pärla i samma box som Krabat stod sista gången jag såg honom ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback