Blöt hund

Jag skulle egentligen bara upp en snabbis till stallet idag för att titta till Ella och kanske gå en promenad, jobba lite med bommar på ridanan, eller nå sånt. Istället så klädde jag på henne allting och red en sväng! Tog det verkligen jättelugnt och försökte att bara slappna av jämt. Hon var jätteduktig! Stannade en gång men då bara smackade jag så fortsatte hon gå, sedan stannade hon på stället vi vände igår och tyckte att det räckte där, så då fick jag gå av och leda förbi henne. Satte dock upp och red hem igen. Väl hemma släppte jag henne i en av småhagarna för att hon skulle få äta lite gräs, hon tyckte det var skitkul och sprang runt som en liten idiot innan hon ställde sig o käkade



När jag kom hem var Nikko genomlerig så släpade in honom i duschen och spolade av honom, nu luktar det blöt hund i hela lägenheten höhö
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback