Att lämna, eller att inte lämna?

Ja det är den stora frågan just nu, att lämna tillbaka pållen eller att inte göra det? Grejjen är nog mest att jag inte vill lbi hästlös för det skulle bli jättetråkigt, absolut inte i sommar för det är ju då det är som roligast att ha häst. Fast jag vet ju fortfarande inte om jag kommer få jobb eller inte. Nu tror jag att jag lycas spara ihop så mycket pengar som jag behöver så det kommer nog vara lugnt, och att ha en häst på sommaren är ju ganska billigt (om man jämför med i övrigt). Men det är just det med Ella, det största problemet nu är inte att hon vill sticka, eller backar, just nu är jag mest upprörd över att hon kastar sig ut framför bilar, det är jobbigt och livsfarligt.

Men frågan är om jag ska lämna tillbaka henne, just nu känner jag bara JA TACK men då vill jag ju ha en annan häst, och allvarligt talat, att hitta en annan häst kan vara rätt jobbigt...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback