you gonna get up and try, try, try

Spasmerhundar och tenta. Ingen bra kombination.
Men de mår bättre nu, båda två och det är ganska skönt.
Det har kommit en skum uppdatering till min mobil så den är ganska irriterande nu. Dessutom beställde jag ett nytt mobilskal som var skitfint på bilden men när den kom irl så var den typ babyrosa.. Skitfult verkligen. Ska aldrig beställa därifrån igen, ever.
På onsdag ska jag till Lysekil. Men nu har jag 3.5 timmar på mig att göra klart min tenta, så det är nog lika bra att jag gör det annars så blir nog någon sur på mig :(((
 
Fin egobild innan jag klippte mig i fredags, nu är min undercut helt blond och resten är rött hahaha fult.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback