Kognition

Idag har vi haft ett seminarium om kognition, det var intressant. Mest intressant var det efteråt när Lina och jag diskuterade om Nikko tänker, eller ifall han bara handlar på instinkter. Varpå Lina kläcker kommentaren: "Jag tror att Vanja bara har instinker, jag tror inte att någon som tänker äter sitt eget bajs". Haha
 
Vi slutade med antibiotikan i torsdags och hon var bättre ett tag, men nu har hon blivit sämre igen, dumma hund. Ska lämna in ett nytt urinprov imorgon så får se vad de säger, sparkontot börjar torka ut nu så jag hoppas att det fixar sig snart :) Nikko blev också sjuk i samma veva och allt han kan äta är barnmat och ris, inget annat. Det är också lite jobbigt faktiskt. Ganska mycket mer omständigt att koka ris hela tiden än att ge honom torrfoder, och han behöver ju alla mineraler och bös han får ifrån fodret... Men jaja.
 
Två människor ska flytta ifrån stallet, en lite mer dramatiskt än den andra haha och stallherren gjorde en vacker parkering i diket idag. Ja ibland har man saker att skratta åt och det är väl tur det.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback