Myshund.


Var lite sjukt trött igår så somnade ganka tidigt, eller svimmade av trötthet, nånting var det. Vaknade vid halv fem med en ångest utan dess lite för lite random crap som hänt. Eller random och random.. Tur var det att jag hade min underbart fina hund i alla fall, han tog upp mer än hälften av sängen och alltså, jag klagar på att 90-sängar är små, men det är faktiskt värre när man har en 120-säng och hunden tar upp 90cm av den så att man bara har en minimal yta att röra sig på. Men han låg helt utsträckt på sidan och var så söt som bara Nikko kan vara. När jag kom tillbaka till sängen (höll på att dö av törst) så hade han lagt sig i mitten av sängen och mådde som göttigast, men var bara att peka på hans hörn så gick han och lade sig där utan knussel. Han har ett hörn av sängen nämnligen, och i det hörnet får han vara. Man han brukar ju ändå putta ut mig framåt morgonen...

Synd att han gnäller så mycket, annars skulle nog fler människor tycka bra om min hund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback