hej



Idag skulle jag gått med Nikko tillsammans med Lina när hon red men så ändrade jag mig så jag tänkte gå med Ängla medan Lina red, men så ändrade jag mig igen så jag red Ängla och så hade jag med Nikko i lina. Det var väldigt trevligt och för en gångs skull blåste det intenting alls och solen sken. Vi travade bara några steg för Ängla får ju inte svettas men Nikko hängde på fint och såg inte så jätteorolig ut.



Solen höll på att gå ner så när vi red hem så kom vi att tänka på att våra skuggor såg ut lite som imperial walkers, fast horse version.

Nala och Ipp var jätteduktiga hos veterinären idag, rent fantastiskt. Ipp ville inte gå ur buren alls och Nala ville bara ut ur den och springa runt i rummet. Lina och jag diskuterade lite vad våra nästa djur ska heta, hon ska ha en som heter umpf och jag ska ha en som heter någonting som jag inte kan stava, men det låter roligt i alla fall!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback