Antagningar

Sitter och försöker få rätsida på mitt liv, största problemet är väl vad jag ska läsa just precis nu, men har även funderat på att läsa till fysik B nu, göra högskoleprovet i höst och sedan söka till antingen veterinär eller djursjukskötare. Innebär ju då såklart att jag måste lyckas väldigt bra på högskoleprovet, och veterinär innebär ju lite problem, men har man drömmar så vore man ju en idiot om man inte ens försökte litegrann att följa dem. Är dock lite frustrerad på mig själv att jag inte tänkt på detta tidigare för söker jag veterinär nu får jag hara lån i 3 av de 5 år som utbildningen är, vilket innebär att jag måste jobba ihop ganska mycket pengar innan. Ja, vi får se hur det blir helt enkelt. Men det skadar ju aldrig att läsa Fysik B i alla fall så kanske söker den nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback