Slut...

Alltså såhär är det
Att jag ska lägga up typ bilder från helgen, som var rätt späckad. Mamma kom lördag och sen åkte jag ibäg på intervju och annat tjaffs, handlade osv, kollade på agilityn borta vid brukshundsklubben. Ska nog börja satsa på agilityn lite mer, i sommar.
Ja, sen fick jag veta att jag kanske kan få jobba på ett ridläger i sommar, låter mycket roligare än att jobba på en camping så tar nog det och hoppas på att överleva på de peningar jag får ihop, kör på mottot; "det löser sig".

Nikko var megaduktig på uställningen i alla fall! Jättefin! Synd att hans svans är lite cepe bara.

Krabat var jättehalt idag, stackarn, inget svullet eller så så har jag tur är det bara en liten sträckning, vi får hoppas på det! Men hovis kommer imorgon så han får ta sig en titt, det blir säkert bra, det med.

Allting kommer nog bli bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback