Praktik

Fick ett mail idag som gjorde att jag dog lite smått. Som jag nämnt tidigare så har jag sökt sommarkurser men inte kommit in, på praktikkursen hamnade jag på 9 reserv vilket jag tyckte var rätt kört.

och bara på skoj hade jag angett att jag ville vara i Stockholm, på hovstallet.

SÅ FICK JAG DEN PRAKTIKPLATSEN!!!!

Boende löste sig otroligt snabbt så i Augusti får föräldrarna ha hunden, hästen får fritt bete utan någon som helst ridning (så jag kommer rida honom fram tills dess) och jag flyttar upp till stockholm! Jag kommer gå vilse, dö av torgskräck osv osv, men jag kommer spendera dagarna med otroligt vackra hästar.

ÄNTLIGEN GÅR SAKER SOM JAG VILL! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback