hej

Igår var det Valborg, vi gick till Stadt och skulle kolla på Tove styrke och kände oss väldigt gamla bland alla fjorisar/slampor/whatever som skrek och betedde sig som små duracellkaniner. Bland annat en liten tjej som air-humpade varenda kille som gick förbi, haha sjukt kul att kolla på. Lina gav mig förmodligen tinitus för resten av livet genom att skrika väldigt nära mitt öra, stackars mig, men för livet.
Vi smet efter den otroligt korta konserten till Mangos där det var lite mindre fjortis-flickor haha

Slocknade väl runt halv fyra, inte så värst farligt ändå faktiskt, fast Nikko var gnällig när jag kom hem, undrade väl varför jag övergett honom mitt i natten för, det är ju himla dumt.

Vaknade och trodde att utomjordingarna höll på att ta över världen, men det var bara första majtåget så jag kunde somna om. Och drömma väldigt hemska drömmar.

Den handlade lite om att jag skar av någonting från foten som blödde väldigt mycket, och sen var det en galen professor som ville döda mig. Hemskt. Och sen råkade jag köra in i typ hundra bilar, med pappas bil, fast han märkte inget. Jobbiga drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback