Nikko

När jag ändå bara sitter här också så kan jag ju berätta hur det går med Nikko i storstan

Åt skogen.

Jag har fortfarande inte haft tid eller motivation till att komma igång med hans träning, förmodligen för att han får agro så fort han kommer nära en annan hund, på senare tid har vi kunnat möte hundar på långt avstånd dock och det har funkat relativt bra. När jag ska träna honom börjar han skälla konstant, jag har ingen aning om vad jag ska göra åt detta. Släpper jag honom lös för att t.ex. träna agility så skiter han totalt i mig. Jag får skärpa mig och komma igång med honom mer snart, stackarn är ju snart två och har hut mycket arbetsvilja som helst, gäller bara att hitta hur jag kan skaka fram den...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback