uteritt

Idag var vi ute på en uteritt. Det var mys. Kom bara en halvtimme förtidigt till Maria, de kom och inspekterade hästen och kom fram till att han ser ut mer som ett fullblod. så jag kan säga att jag har en fullblodstravare, ehe.
Han skötte sig ganska bra, inte fullt nöjd att gå bakom Blackie då det gick lite långsammare än han är van vid, vilket märktes när han väl fick trava först. Då passade han på att ta ut steget.

Han var allt som allt duktig min pöjk, jag gick med honom upp i skogen en bit förbi hagen och han gick efter så snällt, när jag väl satt upp var det inte lika kul längre men med lite övertalning gick det framåt! Han var inte alls lika snubblig som han var första gången vi gick i skogen, och det är ju skönt. man vill ju inte känna att man håller på o dör varje gång man sitter på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback