Uteritt

En uteritt idag igen, lånade gunnels bomlösa sadel. Han verkligen trivdes jättebra och det märktes!
Normalt sett springer han fram o tillbaka när man sadlar, nu bara stog han där, han tyckte det var skönare att gå med (det märktes!)

Dock tyckte inte min rygg om det. Jag har ridit i den sadeln typ massa gånger o aldrig känt av nått, men idag kändes det! Det var väl för att Krabat är smalare och så.. Men sätet blev för litet (eller röven för stor) så min rygg trycktes ihop och aj vad ont det gör nu!

Men det gick bra! Skrittade mest, tänkte att han skulle få sträcka ut lite på vägen men han ville hellre galoppera så då fick han göra det. Glada hest! Ska försöka ta lite fina bilder imorgon men jag är visst inte så bra på det... hmm.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback