trött

Har insett hur trött jag är, och skoltrött. Nu väntar bara slutklämen på arbetet så är jag klar med det sen och kan ha sommarlooov! Och då väntar mission: tvätta och måla hus!

Det ska bli kul!

Igår tänkte jag rida på banan, helt kravlöst, men det blev lite krav ändå. Gillade inte riktigt att han höll på att gå o kolla på precis allt annat utom mig, men till sist lyckades jag få honom att jobba lite faktiskt, och det kändes bra. Blev till o med några galoppfattningar, märkte till min fasa att han har mycket enklare för höger än vänster. Fast å andra sidan, det är ganska skillat att kunna gå i en lugn och stabil högergalopp i vänstervarv? hehe
Idag blir det kanske uteritt, vad vet jag.

Hängde med på en långtur med emma-lisa och lappen razmus igår också, det var trevligt men väldigt varmt och vi var ute i ungefär två och en halv timme, så Nikko var skapligt trött när vi kom hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback