tough love

Jag dör lite smått här. Fastnade framför Tv:n imorse och kollade på tough love, intressant som tusan!
Typ ett program med tjejer på ett "bootcamp" som ska lära sig hur man hittar killar och får gå ut på typ HUNDRA dejter med samma, eller olika, killar och ska lära sig hur man uppför sig, hur man pratar, när man får skämta, när man inte får skämta, ALLT!

Och jag blir typ KNÄPP. Det var en tjej som skämtade om vad hon skulle jobba med ifall hon skulle flytta till Kalifornien och så sitter han äktenskapsmäklaren och typ skäller på henne för att hon skämtade?

Okej det är kanske anledningen till att inte jag har nån kille men vill jag skämta så gör jag det, vill jag prata om vad som helst så vill jag det. Skulle aldrig vilja ha 100 regler att följa.

Jag blir knäpp.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback