SPÅR

Även att min rygg dödade mig gick jag ut och la ett spår för kursen börjar ju nu osv. Tog med en boll och lade i slutet, de där apporterna i spåret får vi jobba lite på för han har inte speciellt mycket till föremålsintresse min hund. La även ut en 90 grades sväng, vilket han aldrig gjort förr. Sedan lät jag spåret vila i 10 min, innan jag tog ut honom

Det gick SUPER! alltså jag är så stolt! Han har ju inte spåret efter att spåret vilat nån gång, han tog svängen jättebra och plockade till och med upp bollen i slutet av spåret! Finemang! Han tappade den dock när jag försökte byta till mig den. Gick också 10 m efter. Lite slarvig är han men vi får träna träna träna! Det är så skönt när man verkligen orkar ta tag i det.

Min valp är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback