Fart & Fläkt & jobbiga beslut.

Jag har tvingats välja väldigt mycket på senaste tiden, men nu känns det rätt skönt.

Blev ju antagen till praktikkursen och fick praktik på livgardet men har bestämt mig för att inte gå den, det blir sjukt stressigt PLUS att allt det roliga händer i augusti. Dubbelutställning och spårtävling som jag väldigt gärna vill vara med i. Då får jag dessutom en månad till att spendera med finaste Nikko och Krabat. Men det känns samtidigt väldigt dåligt att säga nej till en praktikplats, men jag intalar mig som sagt att det inte kommer påverka mitt CV och att jag kommer bli lycklagare såhär. För seriöst, att betala hyra och allt i Skara, och i Stockholm, samt resor fram och tillbaka, det hade nog inte min ekonomi klarat. Men som sagt, det svider lite att jag inte kommer ha praktik på livgardet för det hade ju varit en väldigt fräsig upplevelse! Fast jag har hört från två källor att hästarna där är lite speciella, på ett dåligt sätt. Jaja, nu ska jag sluta deppa för det, det känns faktiskt väldigt bra!

Jag blev antagen till djurparksdjurs beteende, så kommer ägna mina kvällar åt det istället och så får man ju CSN för det, och jag kommer ta lån så då rullar det ju in lite pengar också!

Jag mår bättre, OCH får pengar, WIN WIN!

Var på agillitykurs igår, Nikko skällde väldigt mycket men det var okej, han var duktig i övrigt och tyst när man jobbar med honom så det ska nog lösa sig, har också börjat cykla med honom då han väger OTROLIGA 27.7!!!! HELT SJUK!

jaja, känner mig diffust sjuk, bara lite feber och allmänt hängig men inte ont någonstans, jättekonstigt?

Jaja, nu ska jag typ.. äta jordgubbar o tråka ihjäl, imorgon ska jag i alla fall rida!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback