Nikkotajm!

Träning på schemat för pojken!

Han skäller fortfarande lika mycket men jag tycker han blivit något bättre, om inte annat så har han i alla fall blivit lite lugnare vilket är skönt, och han verkar tycka det är roligare att arbeta med mig nu, än att arbeta mot mig. I alla fall så var det shejping på schemat idag. De andra tränade på snurr men då jag redan lärt honom det (med target, såååå mycket enklare!) så tränade vi på att rulla. Det gick sådär, fick honom till att fatta att han skulle lägga sig på sidan i alla fall men jag tror det kommer gå lättare när vi är hemma i stället. Nu är han väldigt trött i alla fall, lilla grisen.

I måndags var det synd om honom, jag var i skolan 4 timmar på förmiddagen och 3 på eftermiddagen, hemma 2 timmar och sen till skolan igen. När jag kom hem var han med mig ÖVERALLT. i soffan, i sängen, på toaletten, överallt! På nätten skulle han klämma in sig mellan mig och sängen. Allt för att vara nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback