Stress

Har varit så sjukt stressad senaste dagarna, och inte helt utan anledning!
Har ju nästan haft en hel kurs att ta igen så det har varit lite kämpigt, samtidigt som pappa velat att jag ska måla huset. Skippade att ta de lugnt igår kväll och pluggade fram till 00.30 vilket resulterade i att jag blev klar med 6 av 8 moment på kursen! Har ett projektarbete kvar liknande det jag nyss skrivit som förmodligen tar två-tre dagar. Ska finlira på det projektarbetet jag gjort och skriva ett till inlägg i diskussionen om senaste kapitlet, måste dock faktiskt läsa det kapitlet först hehee..

Men det tar sig! MEN jag börjar få tennisarm och det gör sjukt ont. Ska ut och måla lite nu, dels för att få lite frisk luft men också för att slappna av lite och få det gjort. Har lovat Frida att vi ska till smultronstället men jag vettefan när det ska hinnas med. Försöker måla så mycket jag kan idag! Puss o kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback