Och störst av allt är kärleken

Och störst av allt är faktiskt kärleken.

De säger att lycka inte kan köpas får pengar, och inte heller kärlek
De ljuger.

Jag älskar dig så mycket att det gör ont i hela mig. Trots alla gånger jag blir galen på ditt trots och hur jävla jobbig du är.
Trots att du låter förjävligt varje morgon klockan tre.

Men det finns ingenting som är som det här, ingenting renare, ingenting som är mer äkta. Jag behöver aldrig oroa mig för hur jag ser ut, för du bryr dig inte. Jag behöver aldrig oroa mig för att du ska svika mig, för erbjuder jag någonting gott så gör du vad som helst för mig.

Men jag behöver absolut aldrig oroa mig för att du ska sluta älska mig. Vad jag än gör kommer du alltid komma till mig med mina strumpor i munnen, och inte vifta på svansen, utan hela rumpan. Hur ledsen jag än är, hur många idioter som än krossar mitt hjärta, bryter ner mitt självförtroende i små bitar och spottar på dem, hur många som än sviker mig, så kommer du alltid somna bredvid mig vid dagens slut.
Du kommer alltid vara där, och när jag ber dig om en puss kommer du ge mig fem. Du kommer aldrig packa en väska och rusa ut genom dörren, du kommer bara sätta dig ner och titta på mig och vifta på svansen.

Lycka kan köpas för pengar, min kostade 9000, och det var det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback