Känslan av att vara en hårsmån från att förlora sin bästa vän

Det är sjukt att vi skaffar husdjur
för det gör så ont när de lämnar oss

Jag har inga klara besked, jag vet varken ut eller in
Jag vet bara att min älskade Krabat förmodligen har pålagringar i en kronled, och att det oftast inte finns något när det gått så pass långt att de haltar.

Jag vet varken ut eller in
Ingen onormal användning, inga långa pass, varierande underlag, varierande träning. Dessa knölar har dykt upp väldigt snabbt, men är stenhårda så förmodligen pålagringar.

Förkrossad

Kan vara något från hans förlutna som spökar, han har ju haft små knölar sedan jag haft honom, men när man inget vet, inget kan... Vänster fram har blivit mycket större nu och han går orent
Har inte varit hemma på hela helgen så får kolla imorgon när jag kommer ut, på fredag flyttar han tillbaka till Malmsäter och på lördag eller söndag så kommer Nina ut så får vi prata om hur vi ska göra...

Jag vet varken ut eller in.
Han är den goaste hästen jag känner
Den bästa
Han som alltid ger 110%
Som är genomärlig ända in i själen
Min bästa vän

Det gör ont att föreställa sig att inte ha honom längre, att han skulle försvinna

Det gör så ont




Kan han inte bara mirakulöst bli bra och få leva ett fullvärdigt liv i många år till?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback