IMORGON

Idag har jag minsann hållt igång hela dagen, från dess att hundarna väckte mig!

Har mest varit packande och stuvande men även en del pluggande. Tror att jag nyss gjort klart mitt projektarbete men får läsa igenom det imorgon när jag är lite mer pigg. Har säkert glömt en massa men det är smällar man får ta! Har ju även ett arbete i djurhållning som jag inte lämnat in igen, he-he.. jaja.

Bilen är i alla fall helt full så när som på bagageutrymmet som vi ska fylla med hund imorgon hästtransporten är hämtad och iordningkollad så det är bara att ta den och köra! Det är ju ganska bra för hästen att åka på E4an och de jämna raka vägarna som vi ka ut på imorgon så det ska nog gå bra även att han inte är fullt frisk. Kollade bara på honom på avstånd idag men han såg lite hängig ut.. Får tempa honom innan vi åker imorgon men annars är det bara att hålla ut tills klinikbesöket på måndag!

Så imorgon blir det upp vid 6 för att duscha o packa de sista, slänga in hunden i bilen, åka o hämta hästen o sen raka vägen till skaraborg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback