hemma!

Är nu hemma från Skaraborgstrakten. Kört oerhört mycket bil de senaste dagarna och måste visst göra det imorgon med. Vill. inte.

Var ute och kollade till hästen nu, han ömmade inte men var gallig i alla ben och knölen var kvar.. Skumt i say.. Men jag vet inte, synd bara att jag hittat en helt perfekt medryttare nu och så är han inte ens ridbar... Goddamnit! Nina kommer förhoppningsvis ut på lördag, och så får hon kolla lite och sådär... Är det benpålagringar så gör de tydligen bara ont när det växer men jag vet inte.. Sitter ju på ett helt hopplöst ställe men jag hoppas han får leva många år till!

Nu har jag hämtat hunden i alla fall, som ligger på golvet och sover. Ska nog snart sova jag med, helt sjukt trött ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback