.

Var ute hos hestis idag som haltade rätt rejält, har skickat iväg en bokning via internet till Skara så förhoppningsvis får vi tid på måndag. jag vill helst ha tidigare men dumt att påbörja behandling här och sedan vara tvungen att åka till Skara.. Det är ju liten bit att gå till kliniken men jag får göra det helt enkelt. Tror inte jag kommer våga rida honom dit.

Jag hoppas på att det inte är något farligt, men jag är realist och tror egentligen att det kommer gå åt helvete. Är det benpålagringar (vilket det med största sannolikhet är) så är det inte så mycket att göra direkt.

Inte mycket bilder i inläggen precis, men jag har ju inga snygga bilder att lägga in.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback