Bajs

Idag är en såndär dag då verkligen ingenting går som jag vill. Har väntat hela dagen på att min sele ska komma, har suttit o typ uppdaterat webläsaren! Sedan runt 14 gav jag upp, går in nu och kollar och så står det att paketet anlände 14.21, irriterande eller vad? Speciellt då de inte har öppet på hela helgen!

Jaja han skulle ju ändå få vila imorgon och på söndag får vi se om Hanna rider, annars blir det en chilltur då. Sedan tänker jag minsann dra igång på riktigt!

Vet inte om jag ska ta bil eller inte nästa helg heller... ÅÅÅH! Hade varit skönt men inte så värt om ingen ska åka med ändå. Sjukt stressad över kursen också, måste sätta fart med den i helgen. Nu; hundpromenad för att rense huvudet och bli av med ångesten, tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback