Pirrigt-

Krabat flyttar hit ikväll, det är oerhört nervöst kan jag säga, fast det blir nog bra, hoppas jag. Just nu har jag sovit oerhört jättedåligt så jag hoppas att det är därför jag känner att jag absolut inte kommer orka, och så kommer jag ju ha Linnea, så det ska nog bli bra. Men det är klart att det pirrar, det är ett oerhört stort steg att ha, från att inte ha ngot ansvar till massa på en gång. Fast det finns nog ingen bättre tidpunkt än nu, egentligen.

Jobbar på biblan nu, fast det går segt, och är trist då det inte händer ett shyte. Blir nog bättre det med snart. Sen blir det att springa hem och byta om och sedan SWOOSH iväg till stallet och rida för tränare och sen flytta. Det kommer ta ett tag men det blir nog bra. Ska ta massa bilder med, tihi! <3

BBästa Sofia har hand om stackars Nikko idag, de ska mysa och gå långprommis, han har det säkert JÄTTEBRA! fast det är väldigt ensamt att komma hem till en tom lägenhet.

Jaja, bilder kommer ikväll, och lite sömn med förhoppnigsvis! Tjolahej! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback